ptp20130926014 Handel/Dienstleistungen, Produkte/Innovationen

Onlinetrykkeri med onlineshop onlineprinters.dk nu i Danmark

Kunder kan bestille tryksager i danske kroner

Neustadt an der Aisch, Tyskland/København (ptp014/26.09.2013/10:30) Det internationale onlinetrykkeri er fra nu af online i Danmark med den nye webshop onlineprinters.dk. Tilbuddet "Bestil tryksager nemt online" er blevet målrettet præcist efter de danske kunders behov. Priserne bliver vist i danske kroner, og betalingen afvikles i DKK.

"Prisberegningen i danske kroner skaber tillid og sympati for vores onlineshop", glæder sig Martin Betz, teknisk driftsleder hos Onlineprinters GmbH, om den kundevenlige service i onlineshoppen http://www.onlineprinters.dk . Sikre betalinger, fuldstændig gennemsigtighed, hvad priserne angår, og en tillidsfuld omgang med kundedata er i fokus hos onlineforhandleren. Med blot et tryk på knappen vises priserne for onlinekunderne ved forespørgsler, transportomkostningerne kan hentes med bare ét klik. "Hos os kan man bestille tryksager nemt, sikkert og billigt", fortæller Betz. Et unikt kendetegn af onlinetryk-serviceudbyderen er dens egen og certificeret produktion af offset- og digitaltryksager af høj kvalitet i hovedsædet i Tyskland. "Det er kvalitet 'made in Germany'", udtaler Betz.

Billigt sortiment af offset- og digitaltryksager af høj kvalitet

Firma- og privatkunder fra Danmark finder et bredt sortiment af klassiske forretningstryksager såsom flyers, visitkort, plakater, kataloger og brochurer i høj offsettrykkvalitet i onlineshoppen. Ved årsskiftet 2014 finder man et aktuelt udvalg af kalendere og årsplanlæggere samt julekort. Forskellige download-skabeloner og online-designværktøjer gør det nemmere for kunder at oprette trykdata i et individuelt design. Til messer og XXL-reklamer ved Point of Sale findes der hos onlineprinters.dk et bredt sortiment af reklamesystemer på store flader såsom bannere, plots, presenninger, reklameskilte og citylight-plakater samt flag, tekstile foldedisplays og -diske i fleksible oplag og i fremragende digitaltrykkvalitet. Særligt forhandlere, reklamebureauer og reklameteknikere får gavn af det fantastiske forhold mellem pris og ydelse, når de køber tryksager. Hvis der betales med kreditkort, starter produktionen af trykordrerne omgående. "På den måde sikrer vi hurtige og pålidelige leveringstider", forklarer Betz. Med den høje kvalitet af de certificerede offset- og digitaltryksager, et omfangsrigt sortiment, korte produktions- og hurtige leveringstider samt billige priser er Onlineprinters GmbH et af de største onlinetrykkerier i Europa. Med lanceringen af den danske onlineshop http://www.onlineprinters.dk er onlineforhandleren nu aktiv med 13 onlineshops i 30 lande i Europa.

Om Onlineprinters GmbH
Onlineprinters GmbH er et af de største onlinetrykkerier i Europa. Den tyske virksomhed har 430 medarbejdere og leverer til 30 lande i Europa via onlineshops. I den PSO-certificerede produktion fremstilles alle tryksager i høj offsettrykkvalitet og med fleksibel digitaltryk. "Egen afvikling af trykordrer og hurtig levering" er krav fra forretningskunder, som bestiller alt fra visitkort og brevpapir over flyers, postkort og plakater til limhæftede kataloger, hæftede brochurer og reklamesystemer i stort format i onlineshoppen og uploader deres trykdata selv. Produkt- og virksomhedsinformationer finder man i onlineshoppen og i mobilshoppen af http://www.onlineprinters.dk

Aussender: Onlineprinters GmbH
Ansprechpartner: Patrick Piecha