pts20060816048 Technologie/Digitalisierung, Unternehmen/Wirtschaft

Met zanox m^3 verbetert zanox haar diensten voor de performance based online marketing

Amsterdam/Berlin (pts048/16.08.2006/16:25) zanox, wereldwijd marktleider in performance based online marketing, verbetert met de nieuwste technologieën haar strategische positie en aanbod. Het van oorsprong duitse bedrijf start een wereldwijde campagne onder het motto "zanox m^3: make more money" om affiliates en merchants te wijzen op de vernieuwde mogelijkheden met internet nog meer geld te verdienen.

Met m^3 biedt zanox een technologisch zeer krachtig platform voor performance based online marketing, voor zowel beginnende als ervaren affiliates. De voordelen van m^3 zijn een groter bereik, een betere conversie en een hogere omzet. Met m^3 is het evalueren van statistieken vereenvoudigd, zijn er meer tools beschikbaar om de conversie te verhogen en worden uitgebreide tracking mogelijkheden benut. Bovendien krijgen top affiliates nu 3 keer per maand uitbetaald.

Met zanox m^3 onderschrijft het duitse bedrijf haar rol als pioneer in affiliate marketing. Deze vorm van internet adverteren, waarbij publishers worden vergoed voor de leads en de sales die zij genereren voor advertisers, wordt door steeds meer bedrijven ingezet.

zanox is het enige advertising netwerk dat wereldwijd opereert. Via het netwerk zijn al meer dan 1000 bedrijven actief op 4 continenten in meer dan 30 landen en worden ondersteund door meer dan 500.000 partners. Met het onlangs overgenomen duitse bedrijf eprofessional, marktleider op het gebied van search engine marketing, onderstreept zanox haar internationale ambities.

zanox CEO Thomas Heßler verklaart: "Al sinds onze oprichting vervullen we een technologische pioniersrol. Met zanox m^3 verleggen wij nu weer onze grenzen en bevestigen wij onze ambitie om de concurrentie voor te blijven. Wij maken het voor onze business partners mogelijk om hogere omzetten te genereren en nog meer verkoopkanalen in te zetten. Ook onze publishers profiteren van hogere omzetten dankzij deze nieuwe producten en diensten. Onze advertisers bieden wij de mogelijkheid om waar ter wereld ook te adverteren op lokale websites ondersteunt door de beste tracking-technologie en lokale marketing ondersteuning."

De voordelen van zanox m^3 op een rij:

Groter bereik

- zanox-Shop@ - Gemakkelijker geld verdienen
- payTip - Beveel iemand aan en verdien commissie
- zanox-Fundraising@ - Zoek nieuwe sponsors
- zanox-Look@ - Ga naar de top
- zanox PRM - Maak gebruik van al uw mogelijkheden
- zanox ZDK (zanox ontwikkelingskit) - Schep kansen voor meer succes

- Uitgebreide internationale ondersteuning in 10 talen
- 24/7 hotline - internationale service en ondersteuning via telefoon, messenger en E-Mail
- Plaatselijke ondersteuning, trainingen, bijeenkomsten, zanox leerscholen, beurzen en actieve programma's in 30 landen
- 200 valuta's - de uitgebreidste valutaondersteuning in de industrie ter wereld
- 1000 advertentie- en leaderprogramma's uit verschillende industrieën en landen
- 1 miljoen publicaties - dankzij directe en indirecte samenwerkingsverbanden is zanox een van de grootste netwerken ter wereld

- Internationaal nieuws in de vorm van een wekelijkse nieuwsbrief met internationale informatie over programma's en adverteerders
- Internationale betalingen - Adverteerders verdienen commissie in verschillende valuta en ontvangen hun geld uit de hele wereld
- Internationaal rekeningbeheer voor premium adverteerder met een eigen contactpersoon en internationale teamkracht
- Niet meer dan één zanox-account om met internationale programma's en campagnes geld te verdienen

Betere conversie

- Post-view tracking - Adverteerders houden bij voor welke commissies ze in aanmerking komen via geïntegreerde grafische en mediaformaten
- Vingerafdruk-tracking - IP-adres, sessie-ID en browserherkenning om resultaten nauwkeurig bij te houden
- Via Sub-ID-tracking kunt u uw eigen systemen en structuren beheren
- Landingpage tracking is een methode om het in- en uitgaande verkeer op uw website te volgen en te optimaliseren
-Internationaal tracken zorgt dat u in aanmerking komt voor commissies in verschillende landen, ook wanneer de advertentie in bijv. de VS wordt geplaatst, maar de aankoop geschiedt in het VK

- Real-time analyse - real-time statistieken van verkopen, leads, kliks, bezoeken en analytische functies
- Real-time statistieken via SMS voor rapporten op uw mobiele telefoon
- Taakbalk en dashboard voor real-time statistieken op uw bureaublad
- Webservice API, XML, SOAP, RSS & Co. - de zanox-API voor ontwikkelaars en softwarebedrijven
- Aanpasbare productfeeds van miljoenen productgegevens en direct marketing in de vorm van uw keuze

- Advertenties met hoge relevantie voor een optimale promotionele effectiviteit en hoge waarschijnlijkheidsgraad van transacties
- Apart configureerbare advertenties met zelf uit te kiezen categorieën en formaten en meerdere programma's tegelijkertijd in één banner
- Zelfoptimaliserende advertenties dienen eenmalig te worden geïntegreerd en worden daarna automatisch bijgewerkt = zanox m^3 advertenties
- zanox m3 AdServer complexe campagnes voor maximale marketingopbrengsten
- zanox AdRank optimaliseert de prestaties voortdurend en verhoogt systematisch het commerciële bereik

Hogere winsten

- Dubbele en driedubbele verdiensten wanneer u uw bestaande eigen bedrijf uitbreidt naar andere landen; zanox steunt u bij een wereldwijde aanpak
- Premium commissies - worden automatisch ontvangen met een AdRank van 6 in verschillende programma's
- Hogere AdRank = hogere winsten volgens de simpele zanox-succesformule

- De meeste commissiemodellen - zanox ondersteunt 6 modellen: cpm, cpc, cpl, cpo + kosten per levensduur + kosten per periode

- Gegarandeerde winsten wil zeggen dat alle bevestigde leads en verkopen altijd zijn gegarandeerd
- Vooruitbetaling is standaard bij zanox - op die manier ontvangen adverteerders hun geld buitengewoon snel
3 uitbetalingen binnen een maand worden op verzoek ingesteld met een AdRank van 6 of hoger

zanox:
zanox is marktleider voor performance based online marketing. Het biedt met zanox XS een wereldwijde oplossing voor effectieve marketing van producten en diensten op het internet. De online-marketingoplossing 'zanox XS' omvat behalve affiliate marketing, search engine marketing ook recommendation marketing, online shopping en customer loyalty-oplossingen.

Toonaangevende bedrijven als Procter & Gamble, Jamba!, Vodafone, Lycos, Expedia, Allianz, Citibank, Axa, Sixt, DaimlerChrysler, Quelle en Staples vertrouwen op het netwerk en diensten van zanox.

zanox is in 2000 opgericht door Thomas Heßler, Heiko Rauch, en Jens Hewald. De onderneming biedt werk aan meer dan 200 medewerkers en opereert uiterst winstgevend in een zeer dynamische, toekomstgerichte markt.

zanox contactgegevens:
Roger Kenbeek, zanox Benelux / Harald Oberhofer, contactpersoon pers
Amstel 62-64, 1017 AC Amsterdam
Tel/Fax: +31 20 5141480 / -89, presse@zanox.com, http://www.zanox.com

Aussender: pts - single press release
Ansprechpartner: Roger Kenbeek
Tel.: +31 20 5141480