ptp20131212021 Handel/Dienstleistungen, Produkte/Innovationen

onlineprinters.be verlaagt de prijzen voor briefpapier maximaal

Nieuw briefpapier met spoeddruk-service op tijd voor de SEPA-overgang

Neustadt an der Aisch, Duitsland/Brussel (ptp021/12.12.2013/13:00) De onlineshop onlineprinters.be heeft de prijs van zijn assortiment briefpapier radicaal verlaagd en biedt als topservice het snel drukken en verzenden van de zakelijke uitrusting. Voor de SEPA-overgang is nieuw briefpapier nodig: "Nu moet er een eindspurt worden gemaakt om de rekeninggegevens op briefpapier te actualiseren. Wij bieden onze klanten een ruime keur van hoogwaardig briefpapier, dat u bij ons ook nog "last minute" vóór de uiterste datum waarop de SEPA-procedure per 1 februari 2014 in werking treedt, snel en voordelig kunt laten drukken", vertelt Julia Voigt, hoofd marketing van Onlineprinters GmbH blij. Om ervoor te zorgen dat bedrijven, eenmanszaken en verenigingen hun betalingsverkeer in de eurozone deugdelijk kunnen afhandelen, zijn SEPA-conforme gegevens op briefpapier een voorwaarde. Zowel IBAN (internationaal bankrekeningnummer) als BIC (internationale bankcode) moeten in de zakelijke gegevens op het briefpapier worden vermeld.

Prijsverlagingen in het assortiment briefpapier bij onlineprinters.be

Tot de topsellers voor de bedrijfspost behoort briefpapier 4/0-kleurig met een gewicht van 80 g/m^2 of 90 g/m^2. De prijzen van deze soorten briefpapier werden bij http://www.onlineprinters.be radicaal verlaagd. Het briefpapier van de onlinedrukkerij wordt in een hoogwaardig offsetproces geproduceerd in vierkleurendruk en is in de shop verkrijgbaar vanaf een drukoplage van 250 stuks. Men heeft de keuze uit veel papierkwaliteiten, van het houtvrije offsetpapier tot en met kringlooppapier met milieukeurmerk. Het briefpapier is geschikt als kopieer- en printerpapier voor laser- en inkjetprinters. Neutrale of rondom aflopend bedrukte enveloppen met individuele designs vullen de formaten voor briefpapier aan.

SEPA-briefpapier voor haastklussen met spoeddruk-service

Het duurt nog maar enkele weken voordat de SEPA-overgang een feit is. Daarom biedt de onlinedrukkerij http://www.onlineprinters.be haar klanten voor zeer dringende drukopdrachten de snelle spoeddruk-service voor briefpapier in heel Europa. Met de besteloptie "Spoeddruk" wordt de afhandeling van een drukopdracht tot een minimum verkort: "Wanneer de bestelling vóór 16.00 uur (MEZ) is voltooid en de betaling en gegevens zijn ontvangen, produceren en verzenden wij het drukwerk nog dezelfde werkdag", legt Voigt het exclusieve serviceaanbod uit. De verkorting van de productietijden wordt mogelijk door de moderne en efficiënte productie van de onlinedienstverlener van drukwerk. "Bij ons zijn afwikkeling van de bestelling en productie van het drukwerk samengevoegd in een onderneming. Daarmee kunnen wij als onlinedrukkerij topproducten en een topservice voor onlineklanten bieden en "al het drukwerk uit één hand" snel en betrouwbaar tegen een voordelige prijs in heel Europa leveren", licht het hoofd marketing van de Duitse firma Onlineprinters GmbH toe.

Meer informatie over SEPA

De uniforme Europese betaalruimte (Single Euro Payments Area, SEPA) bestaat uit 33 staten. Daartoe behoren de 28 EU-landen evenals IJsland, Liechtenstein, Noorwegen, Zwitserland en Monaco, die eveneens tot de Europese Economische Ruimte behoren. In de betaalruimte gelden uniforme procedures voor het betalingsverkeer zonder contant geld. Bij de SEPA-overschrijving en de SEPA-incasso worden de rekeningnummers van betaler en begunstigde door de IBAN (internationaal bankrekeningnummer) en de BIC (internationale bankcode) geïdentificeerd in plaats van wat tot nog toe het geval was, aan de hand van rekeningnummer en bankcode. De overgang op de SEPA-procedure moet volgens richtlijnen die gelden in heel Europa per 1 februari 2014 in werking treden. Meer informatie: http://www.ecb.europa.eu/

Over Onlineprinters GmbH
Onlineprinters GmbH behoort tot de grootste onlinedrukkerijen van Europa. De Duitse onderneming heeft 430 medewerkers en levert via onlineshops aan 30 landen in Europa. In de PSO-gecertificeerde productie wordt al het drukwerk vervaardigd in een zeer hoge offsetdrukkwaliteit en in flexibele digitale druk. "Drukopdrachten zelf afhandelen en snelle levering" is de eis van de zakelijke klanten die hun drukwerk, dat varieert van visitekaartjes en briefpapier via flyers, postkaarten en affiches tot en met gelijmde catalogi, geniete brochures en grootformaat reclamesystemen, in de onlineshop bestellen en drukgegevens zelf uploaden. Alle product- en bedrijfsinformatie is te vinden in de onlineshop en in de Mobile Shop van http://www.onlineprinters.be