pts20120510018 Handel/Dienstleistungen, Produkte/Innovationen

Met iDEAL betalingen veilig afhandelen in de onlineshop van onlineprinters.nl

Onlineprinters breidt keuze aan betaalsystemen voor Nederlandse klanten uit

Neustadt an der Aisch/Duitsland (pts018/10.05.2012/10:00) "Klanten uit Nederland bieden wij voortaan nog meer service. Met de introductie van het bekende Nederlandse online betalingssysteem iDEAL kunnen zakelijke en particuliere klanten de aankoop van hun drukwerk in onze onlineshop gemakkelijk en veilig afhandelen", legt Walter Meyer, directeur van Onlineprinters GmbH, het nieuwe betalingssysteem van de e-commerceonderneming voor Nederlandse klanten uit. iDEAL is gecertificeerd volgens richtlijnen van de Payment Card Industry (PCI) en wordt ondersteund door alle grote banken in Nederland. De voorwaarden voor de betaling met iDEAL op http://www.onlineprinters.nl zijn alleen het opgeven van een Nederlands factuuradres en een internetrekening van de klant in Nederland.

Onlineshop onlineprinters.nl staat voor veiligheid bij het kopen via internet

"Wij willen onze klanten zoveel mogelijk veiligheid en comfort bij de afhandeling van hun onlineaankopen bieden", vervolgt Meyer. Naast de tot nog toe aangeboden betalingsmogelijkheden PayPal, de directe overschrijving, ClickandBuy en de creditcardbetaling breidt iDEAL in de Nederlandse onlineshop van de onlinedrukkerij de keuze aan gemakkelijke en veilige betalingssystemen verder uit. Met iDEAL kan de klant beslissen bij welke Nederlandse bank hij zijn betaling in de vertrouwde onlinebanking omgeving wil afhandelen. Al enkele ogenblikken nadat de onlinekoper zijn betaling heeft verricht, wordt deze in de onlineshop bevestigd en de bestelling is voltooid. De drukopdracht wordt direct bewerkt. Het voordeel voor de klanten die met iDEAL betalen ligt in de snelheid waarmee de opdracht wordt bewerkt: "Het bedrag wordt vooruit betaald en de drukopdrachten gaan direct in productie. Daarmee zijn snelle en betrouwbare levertijden gewaarborgd", licht Meyer toe.

Gecertificeerde kwaliteit van het drukwerk bij onlineprinters.nl

"Kwaliteit - Made in Germany" heeft ook in Nederland een goede naam", aldus Meyer. Voor de naleving van de zeer hoge kwaliteitsnormen van het drukwerk is de productie van de onlinedienstverlener voor drukwerk gecertificeerd volgens procesStandaard offset (PSO). In de onlineshop van http://www.onlineprinters.nl wordt het hele assortiment klassiek offsetdrukwerk zoals briefpapier, flyers, visitekaartjes, postkaarten, affiches en brochures aangeboden. Op het gebied van digitaal drukwerk staat een breed assortiment reclamesystemen als banners, plots, zeildoeken, reclameborden en Citylight-posters evenals vlaggen, textielvouwdisplays en opvouwbare textielbalies in flexibele oplagen ter keuze. Al het drukwerk uit één hand - met dit aanbod ziet Onlineprinters GmbH zichzelf als sterke partner voor reclamemensen in Nederland en in heel Europa.

Nederland is een groeimarkt voor de Duitse onlinedienstverlener voor drukwerk

In 2011 is de omzet van de Duitse onlinedienstverlener voor drukwerk Onlineprinters GmbH in Nederland gestegen met 25 procent. Omdat Nederland een sterke groeimarkt is gebleken, werd in januari 2012 de landenshop onlineprinters.nl gelauncht. De onlinedrukkerij scoort al bij de klanten met de gratis standaardverzending van het drukwerk naar Nederland. En daar komen de gunstige prijzen nog bij. "Onze onlineklanten willen drukopdrachten zelf afhandelen. De prijsberekening en de bestelling via de onlineshop bespaart hen veel tijd en geld, zonder afbreuk te doen aan kwaliteit", aldus Meyer. Tot de vaste clientèle in Nederland behoren al zakelijke klanten uit alle branches zoals grafisch ontwerpers, agentschappen, reclametechnici en drukkerijen, die zich op de markt presenteren als wederverkopers. Met in totaal 6 landenshops in Europa behoort Onlineprinters GmbH tot de 5 top-onlinedrukkerijen in Europa.

Over Onlineprinters GmbH
Het bedrijf Onlineprinters GmbH, dat in 2008 werd opgericht, ontwikkelde zich binnen enkele jaren tot een van de grootste onlinedrukkerijen in Europa. De Duitse onderneming levert aan 30 landen in Europa. In de PSO-gecertificeerde productie wordt al het gangbare drukwerk vervaardigd in een zeer hoge offsetdrukkwaliteit en in flexibele digitale druk. "Drukopdrachten zelf afhandelen" is de eis van de zakelijke klanten die hun drukwerk, dat varieert van visitekaartjes en briefpapier via flyers, postkaarten en affiches tot en met gelijmde catalogi, geniete brochures en grootformaat reclamesystemen, in de onlineshop bestellen en drukgegevens zelf uploaden. Alle product- en bedrijfsinformatie is te vinden in de onlineshop van http://www.onlineprinters.nl

Perscontact:
Onlineprinters GmbH