ptp20140122033 Handel/Dienstleistungen, Produkte/Innovationen

Onvervalsbare entreekaartjes nieuw in de shop van onlineprinters.be

Veiligheidsinkt biedt event-organisatoren bescherming tegen ticketvervalsers

Neustadt an der Aisch, Duitsland/Brussel (ptp033/22.01.2014/13:00) Vanaf nu zijn in de onlineshop http://www.onlineprinters.be onvervalsbare tickets verkrijgbaar. Door de exclusieve samenwerking met HP biedt Onlineprinters.be nu tickets met "onzichtbare" uv-inkt. Die tickets worden geproduceerd met een digitale HP-Indigo-drukmachine met de speciale inkt van HP. De kaartjes bevatten blacklight-inkt en worden op verzoek met een enkele of dubbele doorlopende nummering gedrukt. Bovendien zijn ze reeds vanaf een oplage van 100 stuks in een individueel design verkrijgbaar.

De onlinedrukkerij Onlineprinters.be drukt vanaf nu ook tickets op beveiligd papier. Dit papier bestaat uit verschillende lagen. Pas wanneer het kaartje wordt gescheurd, wordt er een vooraf niet zichtbare, rode papierlaag zichtbaar. Die procedure beschermt zowel organisatoren van evenementen als bezoekers tegen ticketcriminaliteit, die behalve imagoschade ook grote financiële gevolgen met zich meebrengt. Naast tickets drukt Onlineprinters.be waardebonnen, andere tickets, bonnen en coupons op beveiligd papier.

Met het uitgebreide assortiment digitaal drukwerk en offsetdrukwerk behoort het internationale Duitse bedrijf tot de grootste onlinedrukkerijen van Europa. Onlineprinters.be drukt visitekaartjes, flyers, postkaarten, affiches, catalogi, kalenders, brochures, tickets, stempels en horeca-artikelen zoals menukaarten. Het aanbod wordt aangevuld met grootformaat drukwerk zoals roll-ups, banners, zeildoeken, opvouwbare textielbalies en reclameborden voor binnen en buiten. De onlineshop heeft zijn assortiment drukwerk voor evenementen de afgelopen jaren voortdurend uitgebreid. Door dit full service-aanbod zijn klanten in staat om al hun drukwerk voor een evenement eenvoudig en gemakkelijk op één site te bestellen. Bovendien leveren ze bestellingen gratis in heel België.

"Marketingprofessionals vinden bij ons hoogwaardige printproducten, van afzonderlijke exemplaren in XXL-formaat tot en met grote oplagen", zegt Heiko Wiederer, productmanager van Onlineprinters GmbH. "Het bijzondere aan onze entreekaartjes is bovendien dat klanten de onvervalsbare opdruk in de vorm van tekst, vormen en afbeeldingen helemaal zelf kunnen vormgeven. Pas onder uv-licht blijkt of het kaartje echt is of niet. Daarnaast zijn wij bèta-tester van HP en momenteel de enige onlinedrukkerij in de markt die deze producten in zijn shop heeft."

Over Onlineprinters GmbH
Onlineprinters GmbH behoort tot de grootste onlinedrukkerijen van Europa. De Duitse onderneming heeft 430 medewerkers en levert via onlineshops aan 30 landen in Europa. In de PSO-gecertificeerde productie-afdeling wordt al het drukwerk vervaardigd in een zeer hoge offsetdrukkwaliteit en in flexibele digitale druk. Het aanbod varieert van visitekaartjes en briefpapier via flyers, postkaarten en affiches tot en met gelijmde catalogi, geniete brochures en grootformaat reclamesystemen. Alle product- en bedrijfsinformatie is te vinden in de onlineshop en in de mobile shop van http://www.onlineprinters.be .

Aussender: Onlineprinters GmbH
Ansprechpartner: Patrick Piecha