ptp20140807027 Handel/Dienstleistungen, Produkte/Innovationen

Designtemplates voor kalenders 2015 bij onlineprinters.be

Wandplanners en kalenders gewoon zelf vormgeven

Neustadt an der Aisch, Duitsland/Brussel (ptp027/07.08.2014/15:00) Jaarkalenders voor de zakelijke uitrusting en als relatiegeschenk in de onlineshop onlineprinters.be: Ook dit jaar presenteert de onlinedrukkerij haar klanten een ruime keuze aan jaarkalenders en kalenders om het nieuwe jaar 2015 te plannen. Voor de vormgeving van de kalenders met logo's, reclameopdruk of foto's staan vanaf nu een groot aantal templates ter beschikking om gratis te downloaden op http://nl.onlineprinters.be/kalenders .

De gratis kalendertemplates voor grootformaat wandplanners, tweezijdige jaarkalenders, bureauleggers, zakkalenders en meerzijdige tafel- of muurkalenders staan ter keuze in veel formaten, designs en taalvarianten voor verschillende Europese landen. Juist jaarkalenders met foto's, bedrijfslogo's of contactgegevens zijn onder zakenpartners populair om rond de kerst en de jaarwisseling cadeau te geven. "Voor de klantenbinding en het werven van nieuwe klanten bieden kalenders het ideale reclameoppervlak", schat Julia Voigt, hoofd Marketing van de internationale dienstverlener van onlinedrukwerk Onlineprinters GmbH, het grote reclame-effect van de kalenders voor klanten en zakenpartners in. Kalenders zijn elke dag aanwezig en herinneren permanent aan degene die de reclame maakt. In elk kantoor heeft de jaarkalender als organisatiehulpmiddel een vaste plaats op het bureau of aan de muur. Wie liever van een wat handzamer formaat houdt, geeft de voorkeur aan zakkalenders in het praktische en stevige creditcardformaat, die makkelijk in de portemonnee kunnen worden meegenomen. "Het jaar 2015 heeft 261 werkdagen en 52 weekeinden, waarop privé- en zakelijke afspraken overzichtelijk moeten worden gepland. Voor bijna elke behoefte op kantoor en privé zijn bij ons de juiste kalenders verkrijgbaar om vorm te geven, en dat zowel in kleine oplagen vanaf tien stuks als in hoge oplagen", vervolgt Voigt.

Met designtemplates kalenders individueel zelf maken

"De ervaring leert dat wanneer het om de vormgeving van drukwerk gaat, het kleine zakelijke klanten vaak ontbreekt aan contactpersonen of budget. Wandplanners en kalenders zelf vormgeven is met onze templates heel eenvoudig en voordelig", vertelt Julia Voigt blij over het serviceaanbod van de onlinedrukkerij. De templates voor grootformaat wandplanners, jaarkalenders, zak-, tafel- of muurkalenders kunnen in het productgedeelte "Kalenders" gratis worden gedownload. Het design van de kalendertemplate wordt bewerkt in een lay-outprogramma. Vervolgens worden de drukgegevens als PDF-bestand, dat klaar is om te worden gedrukt, in de onlineshop geüpload en het bestelproces wordt online afgehandeld. Klanten die het nog gemakkelijker willen, kunnen de voorkeur geven aan grootformaat wandplanners die online en zonder speciale software kunnen worden vormgegeven. Hiervoor klikken klanten in de onlineshop http://www.onlineprinters.be op de knop "Online vormgeven" en maken in de online-editor helemaal zelf hun eigen kalender met logo en contactgegevens.

Drukwerk bij onlineprinters.be gewoon online bestellen

De bestelling in de onlinedrukkerij is ook voor degenen die hun eerste bestelling plaatsen bewust eenvoudig vormgegeven. Tijdens het bestelproces vindt men bij elk printproduct een dienovereenkomstige productbeschrijving evenals gedetailleerde aanwijzingen over het formaat en de eisen die aan de drukgegevens worden gesteld. De gewenste oplage, papiersoort en veredelingsoptie zijn snel en gemakkelijk geselecteerd en het bestelproces wordt online afgehandeld. Na voltooiing van de betaalprocedure wordt de drukorder direct naar de productieafdeling van de onlinedrukkerij verzonden. Meer dan 340.000 klanten in industrie, handel en ambacht, instanties, partijen en verenigingen evenals privépersonen bestellen hun drukwerk snel en voordelig in de onlineshop van de internationale dienstverlener voor onlinedrukwerk Onlineprinters GmbH.

Over Onlineprinters GmbH
Onlineprinters GmbH behoort tot de grootste onlinedrukkerijen van Europa. De Duitse onderneming heeft meer dan 500 werknemers en levert via meertalige onlineshops aan 30 landen in Europa. 30 jaar ervaring op het gebied van drukwerk en een eigen gecertificeerde productie volgens procesStandaard offset (PSO) garanderen een zeer hoge kwaliteit van het offset- en digitale drukwerk. Het productassortiment omvat visitekaartjes, briefpapier, flyers, postkaarten, affiches, catalogi, brochures, kalenders en grootformaat reclamesystemen. Klimaatneutraal geproduceerd drukwerk, kleine oplages, spoeddruk en overnight-levering zijn voordelen voor zakelijke klanten die hun drukwerk in de onlineshop bestellen en drukgegevens zelf uploaden. Alle product- en bedrijfsinformatie is te vinden in de onlineshop en in de Mobile Shop van http://www.onlineprinters.be

Aussender: Onlineprinters GmbH
Ansprechpartner: Patrick Piecha